2019. nov. 12.

Liliom


Sziasztok! Ugyan ez a blog már az ősidők óta megvan, mindeddig privát volt, és semmit sem osztottam meg itt. Most viszont eljött az ideje, hogy feltöltsem az első posztomat, ezzel megnyitva a Firkász Sarok nevezetű írói felületemet, amin egyelőre még én sem tudom, hogy milyen tipusú bejegyzések fognak felkerülni. Maradjunk abban, hogy finom vegyes lesz a felhozatal.

Fogadjátok sok sok szeretettel a feljebb említett kihívásra készült one-shot-ot, ami egy fiatal lány és egy idősebb férfi (Winner - Song Mino személyében) lehetetlen kapcsolatát jeleníti meg. 

***


Anya! – kiáltom, miközben felveszem a hosszú, fekete kabátomat. – Soyeonnál leszek, és egész éjszaka tanulni fogunk a vizsgára – nyitom ki a bejárati ajtót.
Gyere be a nappaliba – szólít. Meglepődöm. Nem szokott visszahívni, ezért tartok attól, hogy átláthat az álcámon.
Belépek a szobába, ledobom a táskámat a kanapéra, és édesanyámhoz sétálok, aki a helyiség szélén levő fotelben ülve olvas. Végignéz rajtam, valami kifogásolhatót keresve, majd halk sóhajjal előre hajol, és leteszi a könyvét az asztalra.
Milyen vizsga lesz? – kérdezi hűvösen.
Biológia – vágom rá.
Miért nem tudsz itthon tanulni rá?
Együtt könnyebb – válaszolok bizonytalanul.
Anya hátradől a bőrfotelben, és kersztbe teszi a lábát. Lehet, hogy rájött.
Izzadni kezd a tenyerem.
Remélem, hogy jól fog menni – villantja rám az őszinte mosolyát. Azonnal megkönnyebbülök, és alig tudom visszafogni a vigyoromat.
Kösz, anya – fordulok sarkon, felkapva a táskámat.
Várj! – szól utánam. – Mutasd, mi van rajtad – állít meg váratlanul, én pedig lassított felvételhez illő módon fordulok meg. Feszülten lépdelek vissza az édesanyámhoz, a tekintetét fűrkészve, hátha ki tudok olvasni belőle valamit. De megint magára húzta azt a sejtelmes maszkot, ami elrejti minden érzelmét. Ilyen, ha az ember anyja sikeres ügyvéd. Eloldozom a kabátom övét, és lassan széthúzom az anyagot.
Az egyenruhám. – A szívem egyre gyorsabban ver. Arra vágyom, hogy végre kilépjek a lakásból, és levetkőzhessem minden hazugságomat.
Rendben – bólint. – Mehetsz – adja meg a végszót, én pedig egy percet sem habozva, a legnagyobb gyorsasággal vonulok végig a nappalin, és szinte kitörök a bejárati ajtón.
Előkapom a telefonomat, és rákeresek Soyeon számára. Remeg a kezem, ezért rosszul írom be a betűket, de attól tartva, hogy anya bármelyik pillanatban utánam jöhet, nem lassítok a tempóból.
Cseng.
Három másodperc telik el, amíg Soyeon felveszi. Sokkal gyorsabb, mint amire számítottam.
Nálad alszom ma este – mondom. – Falazz nekem.
Megint azzal az alakkal találkozol? – kérdezi, kikerülve a korábbi kijelentésemet.
Ne aggódj! Tudom, mit csinálok.
Doyeon! – kiáltja a nevemet a készülékbe. – Ez az utolsó alkalom, hogy kamuzok miattad.
Imádlak – dúdolom dallamosan a szót.

Beszaladok a legközelebbi benzinkút mosdójába, és magamra zárva az ajtót, vetkőzni kezdek. Leveszem az iskolai egyenruhám ingét, majd a szoknyát is, és előhúzok a táskámból egy sötétkék, testhezálló ruhát. Felvéve, a bársony anyag éppen a combom közepéig ér. Magassarkút párosítok hozzá, a korábbi felszerelésemet pedig betuszkolom a táskámba.
   A benzinkút mellékhelyiségének tükre annyira piszkos, hogy csak halványan látom magam, de megpróbálom a legtöbbet kihozni a sminkelésből. Hangsúlyos színeket festek a szemhélyamra, füstös hatást elérve, és vörös rúzst viszek fel az ajkamra, hogy elrejtsem a kislányos vonásaimat. Utálom, hogy ennyire fiatalnak nézek ki.
   Végül néhány karkötőt húzok a csuklómra, és megigazítom az állig érő hajamat, hogy minden tincsem egyenesen álljon. Utolsó simításként kevés parfümöt fújok a nyakamra. Tükörbe nézek, és elégedetten állapítom meg, hogy még huszonkettőt is tippelhetnek rám az ismeretlenek. Pontosan öt évvel többet, a valódi koromnál.
   Nagy levegőt veszek, és kilépve a mosdóból, elindulok a találkozó helyszínére. Ez nem egy puccos randi, nem számítok sem drága vacsorára, sem romantikus sétára. Jól tudom, hogy mire vállalkoztam. Már négy hónapja tart ez a különös kapcsolat.
   Megállok a már jól ismert park előtt, és várakozni kezdek. Tizenegy múlt, de sehol sem látom a fekete mercedes-t. Késik. Az idő lehült ezért szorosabbra húzom magamon a kabátot, de így is didergek, és a magassarkúban ácsorogva sajogni kezd a lábam. Elfelejtette volna? Nem jön el? Lehet, hogy talált jobbat, egy idősebb, szebb lányt. Nem is értem, hogy mindeddig miért ragadt le nálam, hisz egy ilyen férfi bárkit megkaphatna.
   Ekkor azonban befordul a sarkon az izgatottan várt jármű, és közelebb érve, lehúz a járda mentén. Mégis eljött. A táskám pántját szorongatva indulok el a méregdrága fekete autó felé. Félelemmel átitatott láz keveredik bennem, ahogy megragadva az ajtót, kinyílik előttem. Lehunyom a szemem, és felkészülök. Két hete várok erre a pillanatra, és most eljött. Újra találkozni fogok Minoval.
   A kormány mögött ülő férfi öltönyt visel, a nyakkendője azonban lazára van engedve. Biztosan munka után azonnal ide jött. Parfümének fűszeres illata belengi az egész autót. Beszállok, becsukom az ajtót, a zárak kattannak, és tudom, hogy újra túszul estem.
Sajnálom, hogy megint ilyen későn kell találkoznunk – szólal meg mély hangján. Nem fordul felém, csak benyomja a gázt, és az útra koncentrál.
Ne-nem gond – válaszolok halkan.
Akkor jó – helyezi az eddig sebváltón tartott kezét a combomra, kissé megszorítva a bőrömet. Jól esik az érintése. – Kimerített a munka, rengeteg ügyféllel kellett találkoznom. Csak arra vágyom, hogy végre kikapcsolódjak.
Nem kell a számba rágnia, tudom, hogy mit jelent ez. Kivesz egy motel szobát, és elfelejtve a külvilágot, egész éjszaka szeretkezünk. Nem sok, de amíg csodaszép szavakat suttog a fülembe, nekem ez is teljesen elég.
Van egy ajándékom számodra – tekint rám félszemmel. – Nyisd ki a kesztyűtartót.
Úgy teszek ahogy mondja, és a rengeteg irat fölött egy kis dobozra figyelek fel. A kezembe veszem, majd Mino biccentéssel jelzett jóváhagyása után, eloldozom a rajta levő masnit. Leemelve a fedőt, egy fehér medálra fűzött, vékony arany színű nyakláncot pillantok meg. Elakad a lélegzetem.
Gyönyörű – mondom csodálkozva. Mino arcán elégedett mosoly jelenik meg.
Igazgyöngy – közli.
Egy vagyonba kerülhetett.
Nagyon kedves tőled, de nem fogadhatom el – utasítom vissza. Egy ilyen drága ajándékot nem vehetek csak úgy el tőle, még akkor sem, ha csak úgy szórja a pénzt.
Ne butáskodj, hiszen megérdemled.
Elpirulok, és képtelen vagyok válaszolni. Pedig semmi többet nem csinálok, csupán átadom a testemet neki. Úgy érzem, mintha a mögöttünk levő négy hónapért ez lenne a fizetség. A hamis szerelmünkért cserébe egy igazgyöngy. Micsoda megtévesztés. Mégis, biztos vagyok abban, hogy a legnagyobb becsben fogom tartani Mino ajándékát.
   Song Mino, a harminckét éves, sikeres üzletember. Elvált. Nincsen gyermeke. Egy klubban találkoztunk először, és első látásra belezúgtam. Magas, széles vállú, és hihetetlenül jóképű. A hangja olyan mély, hogy minden egyes kiejtett szavába beleremegek. Amikor magához ölel, az erős karjaiban megnyugvásra lelek.
   Fogalmam sincs, hogy miért engem választott, sőt abban sem vagyok biztos, hogy én vagyok számára az egyetlen. Nem tudom, hogy hol lakik, vagy hogy melyik cégnek dolgozik. Tulajdonképpen a telefonszámán kívül nincs túl sok információm róla, kérdezgetni pedig nem merem, nehogy túl tolakodónak tűnjek. Itt nem is az ismerkedésen van hangsúly, a mi viszonyunk másból áll.
Fordulj meg, felteszem – állítja le a jármű motorját. Engedelmesen fordítok hátat neki, a kezébe adva a láncot. Ahogy a hideg gyöngy hozzáér a bőrömhöz, megrezdülök. Mino hüvelykujjával végigsimít a nyakamon. – Készen van. – Mintegy varázsszóra fordulok szembe vele, megmutatva nyakamban lógó ajándékát. – Jól áll – ér az arcomhoz.
Köszönöm – mosolygok, és amint a férfi közelebb hajol, lehunyom a szememet. A várttal ellentétben azonban a homlokomra nyom puszit.
Megérkeztünk – kattannak az autó zárjai. Sehol sem látok motelt, sőt még egy hétvégi házat sem. Mintha a semmi közepén lennénk, a sötétséget csupán az autó lámpái törik meg. Kiszállok, és meglepetten figyelek fel a homokban elsüllyedő magassarkúmra. Körbenézek, és ahogy meghallom a hullámok hangját, azonnal rájövök, hogy a tengernél vagyunk.  Levetem a lábbelimet, majd végiggázolva a parton, belemegyek a vízbe. Váratlanul ér a hideg impulzus, de különösebben nem bánom a hűvös hullámokat. Csak állok a távolba meredve, az eget beborító csillagokat figyelve.
   Két kar fonódik körém, majd megtámasztva az állát a vállamon, Mino teljesen magához húz. A teste meleget áraszt, és nyugalom telepszik rám. Körülölel a parfümének illata. Hallom a halk lélegzetvételeit, és legszivesebben szoborként dermednék meg, hogy az idők végezetéig itt állhassak, vele.
Ez az első valódi randink – súrolgatja a karomat. Milyen meleg a keze! – Nem tudtam, hogy hová hozhatnálak ebben az órában. Jobbat is kitalálhattam volna.
Dehogy! A korábbi találkozók is tökéletesek voltak – ellentkezem. Szembefordulok a férfivel, és a mellkasának támasztom a kezemet. – Nagyon szeretem itt, a parton.
Aranyos vagy – simogatja meg a fejemet. – Többre kellene tartanod magad. Értékes vagy – mosolyog rám kedvesen. A fülemben megragad az utolsó mondat. Én csak számára akarok értékes lenni, senki másnak. – Talán jobb lenne visszamenni az autóhoz. Nem szeretném, hogy megfázz.
Rendben – egyezek bele. Kézen fogva sétálunk vissza. A szívem majd kiugrik a helyéből.

Az autó motorháztetején ülve szárítkozom. Mino a csomagtartóban kutat, majd egy törölközvel, egy üveg pezsgővel, és két pohárral tér vissza. Amíg letörlöm a maradék vizet a lábamről, a férfi kinyitja a pezsgőt. A dugó hangos robbanással pattan ki az üvegből. Mindkét poharat teletölti az arany színű itallal, majd koccintásra tartja a sajátját.
Erre a csodás estére. – Szavait az üveg koccanása koronázza meg. Azt kívánom bárcsak minden találkozónk így telne.
Ahogy figyelem Mino férfias vonásait, elveszek a részletekben. A poharat tartó, kezében, a szépen ívelt ajkában, amellyel az üveghez ér. A sötét, hátrafésült haja most is kifogástalanul áll, és csak arra vár, hogy beletúrjak, a napbarnított bőre körül szinte szikrázik az aurája. Az erős szemöldöke alatt megbúvó, mélybarna, szinte fekete szeme, annyira rejtelmes, hogy ösztönösen arra vágyom, hogy feltárja előttem minden titkát. Amint rám pillant, elvesztődöm a mandula szemekben.
Mire gondolsz? – kérdezi, megérintve a lábamat. Végigsimít a combom teljes hosszán.
Hogy milyen finom ez  a pezsgő – füllentem, belekortyolva az italba.
Én megkóstolnék valami édesebbet is – teszi le a poharat a földre, majd kikapja a kezemből a sajátomat, és az is az autó mellett végzi. Előttem áll meg, és a combomhoz érve, közelebb húz magához. Meglepődöm a váratlan gyorsaságtól, amivel végigcsúszom a motorháztetőn. Mino beférkőzik az általa széttárt lábaim közé, és megragadja a derekamat. A szabad kezével a fülem mögé tűri a hajamat, majd az arcomra simít. – Csodaszép vagy – súgja miliméterekre tőlem. Lehunyom a szememet, és átengedem magam a férfinek. Keserédes csókja pillanatok alatt elkábít. Annyira mámorító, hogy egyre többet követelek belőle, és úgy érzem, mintha Mino ajka éltetne engem ebben a kegyetlen világban. Nyelvünk émelyítő táncát ő vezeti, én pedig engedem, hogy magabiztosan utat mutasson. Érzéki, kissé vad, de mégsem durva. Megszorítja a derekamat, és enyhén ráharap az alsó ajkamra, majd távolabb húzódik. Vágytól csillogó tekintettel néz rám. Érzem, ahogy pír ül ki az arcomra. A szívem hevesen dobog, és egy kicsit jobban beleszeretek a férfibe.
   Leveszi a nyakkendőjét, majd lassan kezdi kigombolni az ingjét. Izmos felsőtestén előtűnnek  a tetoválásai. Végigsimítok az izmain, a bőrének minden centijére odafigyelve, végül a nyakába kapaszkodva, ismét közelebb húzom magamhoz. Egyetlen pillanatra sem szeretném távol tudni. A ruhámhoz nyúlva, feltűri az anyagot, mire szégyenlősen kapok a kezéhez.
Itt szeretnéd csinálni? – kérdezem halkan, bizonytalanul.
Nincsenek emberek a közelben – próbálkozik újra a ruhám levételével. Felelőtlenül engedek az akaratának. – Senki sem lát meg – dobja a bársony anyagot a földre. Kéjjel teli pillantását végigvezeti rajtam. – Talán félsz? – fogja meg mindkét kezével az arcomat.
Ha veled vagyok, semmitől sem félek – válaszolok, a csuklójára kulcsolva az ujjaimat. Lágy csókot hint a számra, elérve ezzel, hogy teljesen a rabjává váljak. Sosem tudnék nemet mondani neki, ahhoz túlságosan vágyom rá. Ezért eldobva minden erkölcsömet, a szenvedély oltárán nyújtom át a teljes egészemet a férfinek, Mino pedig nem rest gyönyört lelni az én csekély ajándékomban.

A homokba ülve dőlök Mino vállának. Cigarettát szív, és még mindig hevesebben lélegzik a megszokottnál. Az ujjaimmal apró köröket rajzolok a térdén pihenő kézfejére. Szeretem a kezét. Olyan nagy és erős. Mindig tudja, hogy hová nyúljon, hol érintsen meg vele. Azt is szeretem, ha megfogja a saját kezemet, mert olyankor az én apró tenyerem elvesztődik az övében.
Meglepően elengedted magad – mondja, kifújva a cigaretta füstjét. – Hiányozni fog ez.
Hogy érted? – pillantok rá hirtelen.
Mino nagyot sóhajt, és egy utolsó slukk után eloltja a homokban a cigijét.
Japánba költözöm... jövő hét végén.
Ugye csak tréfálsz? – húzom mosolyra az ajkamat. Jó vicc. Mégsem neveti el magát. A komor arcára tekintve rólam is lemosódik a vigyor.
Sajnos nem. A cég terjeszkedni fog, és engem léptettek elő a japán ág igazgatójává.
Miért nem szólt? Miért hagyta ezt a szörnyű bejelentést az utolsó percre?
Akkor... – Próbálom összeszedni a gondolataimat, de egyetlen szó sem akar kijönni a számon.
Ennyi volt – fejezi be a mondatomat. Belesajdul a szívem. Egy könnycsepp csordul ki a szememből, és hiába próbálom álcázni, a férfi azonnal észreveszi. – Kérlek ne sírj! Hogy hagyhatnék itt egy ilyen szomorúan könnyező lányt?
Ne hagyj itt! Ne menj sehová!
De végül nem mondok semmit. Hogy is hangzana egy tizenhét éves tinilány szájából, ahogy a szeretője után síránkozik. Egy harminckét éves üzletember után, akinek sokkal fontosabb a karrierje, mint én. Hiszen csupán röpke kaland, szórakozás voltam számára. A kezdetektől tudtam, hogy ennek a kapcsolatnak nincs semmi jövője, de hogy ilyen hírtelen, és ennyire fájdalmasan érjen véget... Legszívesebben kiszakítanám a szívemet, hogy most ne érezzek semmit.
   Mino átkarolja a vállamat, de az érintése valahogy nem nyugtat meg. Jobban szipogok, és annyira szégyenlem magam, amiért ilyen buta fruskának tűnök előtte.
Nagyon magányos leszek így, hogy nem találkozhatunk többet – súgja a fülembe. – Igazán jó volt veled, Doyeon. – Könnyes tekintettel nézek fel rá. Az arca aggódó, mégis mosolyog. – Biztosan egyetlen nő sem fog ilyen édesen sírni miattam, mint te – fésüli félre a frufrumat, égető puszit nyomva a homlokomra. Kegyetlen lezárása ez egy bűnben fogant kapcsolatnak. Nem is kaphattam volna mást, a hónapokig tartó erkölcstelen tettemért. Csupán egyet kívánok... bárcsak ne fájna ennyire.




22 megjegyzés:

  1. Ismét csodásat alkottál. Nagyon tetszett, annak ellenére, hogy “drámai” a vég. Szerintem így helyes. Ritkán az első az utolsó szerelem is. ;) Minot pedig jómagam is imádom, korban is inkább hozzám való, szóval...🤣🤣
    Csak bátran ossz ilyen remek kis sztorikat, mint láthatod én már itt is kisértekek.😘👻

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó itt is látni téged!
      Persze nehezen is lehetne elképzelni kettejük kapcsolatát, ennek mindenképpen egyszer végeszakadt volna:)
      és most, hogy megnyitottam ezt a blogot is, igyekszem hozni egy-két újdonságot, random történetet. Végre nem fognak a jegyzeteim a laptopom mélyén lapulni:)

      Törlés
    2. Nagyon helyes, elő azokkal a jegyzetekkel.🤩🤩🤩😘 (mondom én a sárga mappámmal 🤣🤣)

      Törlés
  2. Oh, anyám. Nem is tudom már kivel beszéltem ezt, de szerintem ennek is megvan a maga íratlan szabálya, ami nem megy át polgárpukkasztásba az ember szemében. Mert azért valóban nem mindegy az év, ha például egy huszonkét éves lány jön össze egy negyvenes férfivel az szerintem a társadalomnak már elfogadható, de így ez, ebben a formájában elég necces. Viszont irói szemszögből meg tök jó volt. Meg hát gondolom neked eleve ez volt a szándékod, ezért is emelted ki ilyen szinten a karaktereid életéveit. Ahhoz képest, hogy én nem preferálom az effajta tartalmat nagyon gördülékenyen olvastam végig, aztán amikor kiderült a lány valós életkora meg is nyugodtam, mert hát lehetett volna ettől rosszabb is XD És olyan élet-szagú volt az egész, ezzel az egyszerű de nagyszerű írásmóddal, mintha valóban Doyeon gondolatai lennének - egy kis szerelmes tizenhét éves lány gondolatai a szerelemről. Valaki képes ezekkel túlzásba esni, köztük jómagam is. Az adott karakterem szellemi képessége nem mindig egyenesen arányos az írásommal.

    Szegény lány nagyon naiv volt, és hát tizenhét évesen egyértelmű volt a viselkedése, de számomra nem sajnálatraméltó volt leginkább, hanem egy picit talán még szánalmas is. Mert pontosan tudta végig, hogy mire megy ki a játék, és nem mert lépni. Bár gondolom ez lehet a tipikus viselkedés olyan fiatalon. Szép is az első szerelem XD
    Hát Mino elképesztő volt. Semmi elfogultság, de olyan jól állt neki ez a szexi harmincas karakter, hogy ihaj. Nyilvánvaló volt a szándéka, bár egyébként még aranyos is volt, hogy elvitte a tengerhez és ott tette mindezt.

    És még meg szeretném említeni, hogy én mindig értékelem, ha valaki szán egy kis időt az esztétikára is, és olyan jó volt úgy megnyitni ezt a blogot, hogy láttam előtte a csoportban a képet. Munka van benne, legyen bármennyi idő is, de foglalkoztál vele.

    Köszönöm, hogy olvashattam, nagyon tetszett és várom a következő írásod^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a hosszú kommentet!
      Igazából szándékosan választottam egy ilyen fiatal lány karakterét, mert úgy gondolom hogy abban a korban könnyebben szerelembe lehet esni, és minden apró probléma az ezerszeresére növekszik. Az ember tini korában naivabb, hiszékenyebb és érzelmesebb is.
      Hát igyekeztem egy tizenhét éves lány szemszögéből írni, és nem elbonyolítani a szöveget. Neki épp az volt a fontos, hogy bele van zúgva a pasiba, semmi más. Aztán nem tudom, mennyire jött össze ez, igazából én alapból nem szeretek túl bonyolultan írni, mert hamar túlzásba eshet az ember (az első blogom után ezt megtanultam).:))
      Örülök hogy szót ejtették a képről is. Szerintem feldobja a hangulatot ha nem csak a nyers szöveg van, és persze ki is emeli a csoportokban a posztot a kép + szerkesztés közben is szeretem átgondolni a történetet. két legyet egy csapásra... vagy mi :))

      Én köszönöm, hogy olvastad!

      Törlés
  3. Szia!^w^
    Amikor a Facebook bejegyzésben megjegyezted a korkülönbséget, akkor eleinte kicsit féltem, hogy mekkora az a korkülönbség, de aztán megnyugodtam, hogy a főszereplő legalább 17 éves.
    Amúgy több szempontból is érdekes volt olvasni ezt a történetet, mert egyrészt megmutatja, hogy a tinédzserek mennyire naivak tudnak lenni, ha az első szerelmükhöz kerül a sor, másrészt meg azt is tukroziz, hogy mennyire felelőtlenek.
    Minora meg valamiért annyira illett ez a szerep, hogy külön piros pont érte xD Valamiért nagyon tetszett, amúgy is szeretem Minot öltönyben, tehát az üzletember Mino kedvemre való volt uwu
    Az előttem szólóhoz hasonlóan, azt én is meg szeretném jegyezni, hogy az különösen tetszett az egyszerű stílusod, így könnyedén tudtam olvasni, az amúgy nehéz témát. Összességében nekem nagyon tetszett, szépen felépítetted, csak így tovább. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen a kedves szavaidat!
      Én magam sosem voltam ilyen naiv, de akadt egy pár barátnőm, akik Doyeonhoz hasonlóan viselkedtek, ezért nem kellett messzire menjek, valódi példáért.
      Minot annyira imádom, és szerintem is talál ehhez a szerephez, köszönöm a piros pontot! ^^
      Az egyszerűség híve vagyok, ha csak nem indokolt a bonyolultabb írásmód.
      mégegyszer köszönöm a kommentet!

      Törlés
  4. Szia^^
    Szerintem nem vészes ez a korkülönbség. Megijedtem, hogy a lány 20 éves lesz, a pasi meg 60XD Na, az már kiakasztott volna.
    Jó volt a kezdés. Remekül bemutattad egy hétköznapi lány hétköznapi estéjét, hogy miként hazudik az anyukájának, annak érdekében, hogy azzal lehessen, aki számára valószínűleg a mindent jelentette abban a pillanatban. Mert hát a tizenhét éves lányok már csak ilyenek. Olyankor nem számít a család, a barátok, semmi, csak meggondolatlanul, lehetséges következmények nélkül mennek a szívük után.
    Kedves volt Mino-tól, hogy adott egy emléket a lánynak, és utoljára szerzett neki egy szép estét. Érthető, hogy csak a végén árulta el, hogy Japánba költözik, mert ha az elején tette volna, az megölte volna a bulit.
    Az a legrosszabb az egészben, hogy amíg Mino-nak minden valószínűséggel egy-két héten belül lesz egy másik leányzó az életében, addig Doyeon nem fogja egyhamar kiheverni a veszteséget. Hisz ebben a korban a legtöbb tini még azt is világ végének éli meg, ha nem nyert a kedvence a tehetségkutatón, nemhogy egy kapcsolat végét.
    Az írásmódod könnyen olvasható, nem kellett azon agyalni, vajon mire gondolhattál egy-egy sornál.
    A címe pedig egyszerű, ugyanakkor nem is lehetne tökéletesebbet kitalálni ehhez a novellához.
    Köszönöm, hogy olvashattam, tetszett, és várom a következőt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért a 20-60 tényleg durva lenne :)) nehéz is lett volna megírnom, de igazából részben egész érdekes is... hmm most elgondolkodtam.
      Sajna tényleg így van, ha Mino érzett is valaha egy cseppnyi szeretetet a lány iránt, az akkor sem ér fel Doyeon érzéseivel. Eltelik pár nap, és Mino máris új lapot kezd, Doyeon pedig hosszú időn keresztül szenvedhet... és az sem biztos hogy ebből egyáltalán megtanulta volna a leckét.
      Örülök hogy tetszett a cím! Igazán sokat agyaltam rajta. :)

      Törlés
  5. Szia!

    Végigolvasva a történetet, nagyon megsajnáltam szegény kislányt. Nagyon élethűen ábrázoltad az elején, hogy lóg el otthonról a lány, ez egy nagyon életszagú jelenet volt. És sajnos az is, hogy milyen könnyelműen adta át magát ennek az idősebb férfinak. Sajnos a történet pont olyan szomorúan végződött, ahogy az sejthető volt.
    Sikerült nagyon hitelesen hoznod a karaktereidet, ami nagyon jó. És a szép megfogalmazásnak köszönhetően még jobban tudtam sajnálni a lányt, ügyesen erősítetted ezt a hatást a jól megválasztott fogalmazásmóddal.
    Összességében ez egy jól sikerült kis történet volt, csak így tovább, szívesen olvasnék tőled más karaktereket, hangulatokat is.

    Köszönöm, hogy olvashattalak!
    HH

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm a kommentet, és a szép szavakat! Mindigis jobban szerettem olyan könyveket olvasni, amikben nincsen semmilyen fantasy beütés, csupán a mindennapi életet mutatják be, a boldogsággal és szenvedéssel együtt, ezért írni is könnyebb számomra ilyen stílusban.
      Remélem, hogy a következő néhány dalnál sikerül kihoznom magamból valamilyen kreatívabb sztorit.

      Törlés
  6. Szia!

    A történeted elejétől kezdve olyan kettősség érzés volt bennem, egyszerre volt a baljóslatú, másrészről a romantikus. Tetszett, hogy életszerű volt, tényleg, szerintem az ilyen kiruccanok, hogy találkozzak a tiltott szerelmemmel, nap, mint nap előfordul a tinik világában. Bár nekem pont nem volt ilyen XD.
    Eleinte azt hittem, hogy valami rossz fog történni, amikor beszállt az autóba, mert félt és olyan hangulatú volt, higy na most elrabolják és megerőszakolják, mondtam is, hpgy nem lehet ennyire hülye a kiscsaj, hogy beszáll az autóba, hát még, amikor bezárult, na mondom jaj. Aztán mégsem! Szépen átfordult egy kellemes romantikus történetbe, nagyon szépen szemléltetted a kapcsolatukat, a lány vonzódását a férfihoz és azt, hogy ugyan jelentőséggel idősebb Mino, de mégis nem csak egy játék volt számára a lány, hanem fontos volt, amíg tartott.
    És igen, Mino. Nagyon jól állt neki ez a szerep, tetszett, így egyszerre volt nagyon dögös és gentleman is.

    Meglepő volt a végének az alakulása, tetszett az aranyos gesztus, ahog Mino lezárta a kettejük érdekes kapcsolatát.

    Összegezve tetszett a történeted, váratlan volt és kellemesen csalódtam a történet alakulásában. Élvezhető írás volt, nem akasztotta meg hiba az olvasást, könnyed volt és szépen fogalmazott.
    Kíváncsian várom, hogy mit hozol a következő körre.

    Köszönet, hogy olvashattam! ^^
    Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Nekem sem volt ilyen, mindig olyan kis visszahúzódó voltam.:)) Köszönöm a szép szavakat, örülök, hogy tetszett a kis történetem! Remélem a továbbiakban sem csalódsz majd.

      Törlés
  7. Wao.
    Sosem olvastam még tőled szerintem, és megleptél.
    Igazából nem nagyon szeretem a heteró történeteket, de ez tetszett :3
    Tőlem nem fogsz hosszú kommemtet kapni, mert nem tudok építő jellegűt írni. Én vagyok az az ember a Challenge-ben, aki ír, olvas és kommentelni próbál csak rájön, hogy mindenki írását imádja és irígyli ><`
    Engem kicsit mondjuk az zavar, hogy a párbeszédeket kiemeled, mert a szemem reflex szerűen arra ugrott.
    Szerintem a nyelvtani dolgokkal nincs baj, max. annyi, hogy nagyon egyben van a szöveg, én tagoltam volna egy pöppet.

    A karaktereid nagyon jók, igazából Mino leírása tetszett a legjobban, annyira Ő.

    Köszönöm, hogy olvashattam és írhattam neked. Remélem elnézed, hogy érdemtelen ><`

    Puszipá, Atina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! Örülök hogy tetszett, meg annak ellenére is, hogy heteró pár van benne.
      Én is gondolkodtam azon, hogy nem emelem ki a parbeszédeket, de volt aki korábban éppen azt dicsérte, hogy emiatt könnyebb volt olvasni a történetet, azért hagytam így. A következő novellánál kihagyom ezt, és akkor kiderül, hogy jobb.
      A tagolással meg mindig problémám volt, ha jó lenne, én túl rövidnek érzem, ezért meghagyom hosszabbra, de igyekszem javítani ezen!
      Nos hát annak ellenére hogy azt mondtad, nem tudsz építő jellegű kritikát írni, ebből mégis az lett.
      Én köszönöm hogy írtál, és egyáltalán nem lett érdemtelen!

      Törlés
  8. Szia! :-)


    Ne haragudj, hogy ennyire megcsúszva értem el hozzád, de sajnos a pontosság nem erényem. T.T Elnézést!

    Hajjaj. Egy kemény témát dolgoztál fel mégis érthetően és tisztán. Őszintén szólva - lehet, hogy álszentnek tűnök, pedig nem vagyok az - nekem az egész közben forgott a gyomrom. Szerintem ez undorító. Nem az, hogy valaki idősebbekhez vagy fiatalabbakhoz vonzódik. Én is inkább a tapasztaltabb korosztályt preferálom. Nem tudom pontosan megfogalmazni, hogy mi bántott ebben az egészben. ^^" Csak azt tudom leírni, hogy melyik volt az a pont, ahol a leginkább éreztem ezt. Aztán majd kihámozod, hogy mire gondolok. ^^""
    Szóval mikor Mino megajándékozza a lányt. Gusztustalan. T.T Jó, értem én az egész helyzetet. És talán neki tényleg fontos volt a lány és akart hagyni neki valamit és a saját szintjén ez volt a legkifejezőbb. De na. Egy emberrel, egy nővel így bánni. Szörnyű.

    Ja, hát a csajszikánk is buta volt, de ezt miért is rónánk fel neki, hisz fiatal, tapasztalatlan és szerelmes.
    ((Meg nekem ne mondja senki, hogy az ő helyében egy ilyen jó faszival nem állt volna össze... >.< Legalább egyszer. xD))

    Huh, szörnyen összeszedetlenek a gondolataim, ne haragudj. Felkavart az írásod. És nem rossz értelemben! Mert ez egy remek mű.

    Szeretném kiemelni a címet! *.* Annyira finom és érzékletes. :3 Ha az ember nem is olvasta a figyelmeztetést a korkülönbségről, ezzel nagyon szépen kiemelted. Azért is vagyok ennyire oda, mert én borzasztó címeket tudok adni... A Tiéd nagyon tetszik nekem! :3

    Nagyon nagyon szépek a leírásaid! Mindent láttam és éreztem. Köszönöm! ♡ A karaktereket tökéletesen írtad le, nagyon megértettem őket. A viselkedésük is szépen tükrözte a korukat.

    Nekem most valahogy a párbeszédek nem jöttek át. Mármint kellettek bele és színesebbé tették, érthetőbb lett általuk a szöveg, de olyan átlagos volt.

    Nagyon szépen köszönöm, hogy mertél egy ilyen témához nyúlni és ennyire színvonalasan dolgoztad fel! ♡

    Ne haragudj, hogy ennyire megkésve ilyen minőségtelen szart írtam ide neked! ㅎㅅㅎ Nagyon várom a további írásaidat is!


    Tisztelettel, szeretettel:
    KD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Miért tűnnél álszentnek? Én sem támogatom a történetben előforduló kapcsolatot. A főszereplő korában igenis sok az a 15 év, mert túl naiv, és a férfi úgy csavarja az ujja köré, ahogy csak akarja. Az ajándékozós részt nem szántam aranyosnak, inkább kényelmetlen érzést akartam kihozni az olvasóból, mert végülis Doyeon is tudja, hogy miért cserébe kapja a nyakláncot.
      Mondjuk Minot én sem zavartam volna ki a hálószobámból :))

      Remek műűű, na azért ne essünk túlzásokba, de ez nagyon jól esett a szívemnek. Igazából én gyengének érzem ezt az írást, de köszönöm szépen a bíztató szavakat!
      Be kell vallanom, a cím nem az én érdemem. Én is szörnyű címeket adok a történeteimnek, de most éppen úgy hozta a sors, hogy egy barátnőmnél aludtam a posztolás napján, és ő adta az ötletet a címhez, úgyhogy innen is köszönöm anyu (nekem minden barátnőm anyu, aki gondoskodik rólam lol)

      A párbeszédekre kitérve pedig azért nem írtam komplexebb eszmecseréket, mert ezzel is érzékeltetni akartam, hogy valójában mennyire lapos ez a kapcsolat, és tényleg egyetlen dologra éleződik ki, a testiségekre, ennek ellenére Doyeon mégis mennyire bele van zúgva a férfibe.

      Törlés
  9. Szia!
    Ne haragudj, hogy ilyen későn írok, de azt mindenképpen előre le kell szögeznem, hogy ez az a oneshot, amit kétszer olvastam el, és mind a kétszer ugyanannyira imádtam.
    Kezdjük a legelején; immmmmádom Minot, és imádom az ilyen korkülönbséges történeteket (persze csak ha jól van megírva). És ez jól lett megírva. Annyira átjött a tinilány heves szenvedélye az idősebb férfi iránt, a hazugságok, a szépítkezés stb. stb. De mégis ott lapult benne némi szégyenérzet is (szerintem) amikor az anyjával és a barátnőjével beszélt. Mino karaktere is jó volt, néhol nekem túlon túl romantikus amit nem várnék egy ennyi idős férfitől, de nem volt annyira bosszantó, szépen elsiklottam felette.
    A történet formázása, hogy viszonylag rövid, de mégis minden benne volt, szerintem szuper, mert ezt a legnehezebb megoldani, és te nagyon jól csináltad, semmi hiányérzetem nem maradt.
    Köszönöm, hogy olvashattam, és várom a következő sztorid!
    - MinBekka♠

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a kedves szavakat! Jó volt olvasni így utólag is a kommentet!:)

      Törlés
  10. Szia!

    Én is bocsánatkéréssel tartozom a kései kommentért. Nem akartam eddig elhúzni :/

    Kicsit sajnálom, hogy nem olvastam el hamarabb ezt a novellát, mert szerintem nagyon jóra sikerült. Remekül írsz, ami annyira nem meglepő annak tekintetében, hogy mit tanulsz, én mégis szeretném kiemelni, mert nemcsak a helyesírásod volt kifogástalan, hanem a stílusod is. Ami pedig hatalmas megkönnyebbülés volt számomra: a párbeszédek. Nem voltak kínosak; nem voltak túlszépítve; nem voltak nagyon elvontak. El tudom képzelni, hogy egy reménytelenül romantikus üzletember és egy kissé naiv tinilány így beszélgessenek.

    Tetszett az, ahogy felépítetted az írásod. Nem volt elsietett vagy túlmagyarázott. Tényleg élveztem minden sorát!

    Alig várom, hogy a következő írásaidat is olvashassam!

    A továbbiakhoz is hasonlóan sok sikert kívánok neked!

    Pakkson

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm szépen! Örülök hogy tetszett, bár én egészen gyenge írásnak érzem. És külön köszönet hogy kiemelted a párbeszédeket, volt akinek nem igazán tetszett mert “semmitmondó” volt, de szerintem több nem is hangozhat el egy ilyen szituációban, a lány nem fog ömlengeni, és a férfi is csak azért van itt, hogy megkapja amit akar.

      Már kint van a következő!:3

      Törlés
  11. Szia!
    Bocsánat tőled is, hogy ilyen későn érek ide.
    Nagyon szép a blogod kinézete,és az előszóban olvasottakra reflektálva csak annyit mondhatok: kíváncsian várom az ide felkerülő írásokat!

    Nálad éreztem a legjobban a dalt. Úgy teljes egészében. Ez nem baj, ne aggódj!
    Szinte nem is találtam elírást, szóismétlést, nagyon szépen írsz, viszont a párbeszédek kiemelése kissé zavart. Mintha nagyon felakartad volna hívni a figyelmet rá. Mintha valami különlegeset akartál volna vele szemlélteni. Én azt tanácsolom neked, hogy ezt hagyd ki, a párbeszéd akkor is felhívja magára a figyelmet, ha nincs kiemelve. Ha valami nagyon fontos van, vagy felfigyelendő, akkor használd a dőlt betűket.
    Ettől eltekintve nagyon megtetszett az írásod :)
    A történetről annyit, hogy minden sorából érződött a dal, a reménytelen, naív "szerelem", (picit meglepődtem, hogy a lány 17 éves, ha ezt nézzük, akkor illegális kapcsolat - mondjuk így is - úgy is xd) és jáj, de jó, Mino! <3

    VálaszTörlés