2020. ápr. 14.

Tökély



Music challenge: Madonna - Masterpiece




A színpad mögött húzódó keskeny folyosó hosszát végtelennek tűnő lépések sorával próbálom számolni. A dübörgő zene az egész arénát táncra kényszeríti, még a falba vésett, legapróbb szegek is ritmusra rezegnek, s amikor a hatalmas tömeg egy emberként üvölt fel, úgy érzem, a monumentális szerkezetű épületet csupán hajszál választja el a széteséstől.

   MAMA – az év legnagyobb eseménye, ahol minden előadó utolsó erejét is kipréselve igyekszik utánozhatatlan előadást nyújtani rajongóinak. Már-már vérfürdőnek is lehetne nevezni, hiszen a fellépők azon versengenek, hogy ki képes a legjobban átlépni emberi határait, anélkül, hogy az est végén összeroppanva kórházba kerülne. A színfalak mögötti termek sokkal inkább hasonlítanak első segély szobákra, mint öltözőkre, s csak Isten tudja sokan miféle szerekkel tömik magukat, hogy mire félholt testük színpadra kerül, olyan produkciót nyújtsanak, ami képes mindenkit elkápráztatni.
– Még tíz perc – mondja a mellettem sétáló alak, majd megérintve a fülhallgatóját, motyog valamit.
   Testemet elfogja az izgalom, s szívem üteme megemelkedik, ám nem a fellépés gondolata az, ami befolyással van rám. Az előttem álló, flitterrel és ékkövekkel díszített lány képe bolondít meg annyira, hogy képtelen vagyok uralkodni életető szervem egyre gyorsabb, egyre vadabb dobogásán.
– Gyönyörű vagy, Hyuna – hajolok a lány füléhez, szavaimat halkan súgva, nehogy egy kelletlen lélek meghallja a tiltott gondolatokat. Parfümének édes illata kígyóként tekeredik körbe rajtam, egészen közel rántva a lány vékony, mégis elképesztően formás testéhez. Kezem gondolkodás nélkül emelkedik, majd ráparancsolva izmaimra, megfeszül. Megérinteném, sőt ha lehetne karomban tartanám, de határt kell szabnom önző vágyaimnak.
– Tudod, hogy nem szeretem, ha bókolsz – húzódik hátrébb, hangsúlyosra sminkelt, csillogó szempárját egyenesen tekintetembe vezetve. Hát persze hogy tudom, hiszen ezerszer elmondta, mégis úgy érzem, bűn lenne szó nélkül hagyni a lány csodás megjelenését. Ha engedné, egész versesköteteket töltenék meg róla írt ódáimmal, de még egy kósza gondolatomat sem foglalhatom dalba. Próbálkoztam már vele, de hiába burkoltam ezernyi metaforába, Hyuna könnyedén rájött a cselszövésre, s azonnal visszadobta a rímekkel teli szöveget.
– Izgulsz? – próbálom terelni a témát, egyben szóra bírni fellépő társamat.
Aprót ráz a fején. Hajának tökéletes fodrai tengeri hullámokat imitálva simulnak végig fedetlen vállán.
– Azt akarom, hogy tökéletes legyen – jelenti ki végül. Hangját magabiztosság uralja.
– Az lesz – erősítem meg.
– Mindvégig erősen tarts, és a szemembe nézz. Úgy érints meg, ahogy azt a való életben is tennéd. A színpadon ne folytsd vissza az érzéseidet – lép közelebb, megigazítva a zakóm gallérját. Mintha a levegő hirtelen felszívódna, hiába kapkodok utána, a tüdőmbe egy csepp sem jut. – Az utolsó jelenetnél közelebb kell hajolnod. – Szinte robotként rendezi öltözékemet, emóció egyetlen jelét sem mutatva. A hosszú évek ellenére, számára továbbra sem vagyok több az ügynökség által kiválasztott énekes társnál.
– Miért csinálod ezt? – kérdezem kétségbeesetten. – Hiszen tisztában vagy mindennel, jól tudod, mit érzek, mégsem foglalkozol vele, egyszerűen tudomást sem veszel róla. Mégis a fellépések előtt ez a fegyvered, amivel bábodként könnyedén irányíthatsz.
– Semmit sem teszek – simogatja meg az arcomat, majd vállamba kapaszkodva, egyenesen fülembe intézi hangtalan szavait. – A showbiznisz irányít, úgy teszünk, ahogy az ipar diktálja. Olyan műsort rendezünk a színpadon, amiről évek múlva is beszélni fognak, s ebben gyermeki érzéseid sem befolyásolhatnak.
– Mennetek kell – szól oda a fülhallgatós férfi, majd kezünkbe nyomva a mikrofont, az emelőre terel, és megkezdődik a visszaszámlálás.
   A díszbe öltöztetett lányt figyelem, elmémben kegyetlen szavait emésztve. Ideálját hajkurászva próbál eleget tenni saját elvárásainak, még ha ezzel át is kell gázolnia a mellette levőkön. Mániája, a tökéletesség, nem engedi nyugodni, s ha már régen átlépte korlátait, úgy is tovább hajszolja magát. Ha ez kell neki, tőlem megkaphatja, hiszen bármit megtennék azért a káprázatos, őszinte mosolyért.
   Másodpercek alatt emelkedünk a felszínre, s ahogy a zenével egyhangban felkapcsolódnak a fények, átadom magam Hyuna perfekcionista világának. Úgy éneklek, mintha nem lenne holnap, közben egyetlen tánclépést sem vétve el. Megragadom a lányt, erőteljesen pörgetve magam körül, s úgy vonom magamhoz, mintha arra várnék, hogy testünk eggyé váljon. De hiába buzgóság, akaraterő vagy elszántság, Hyuna legapróbb kecses mozdulata is túlragyogja szánnivaló mivoltomat. Csábító mosolya, kacér kacsintásra, sőt hajának libbenése is elég ahhoz, hogy elkápráztassa a nézőközönséget, magába bolondítva minden egyes jelen levőt. Színpadra született, erre már réges-régen rájöttem, ahogy arra is, hogy az én véget nem érő küzdésem vajmi kevés az ő vakító csillogásához.
   A felgyorsult percek észrevétlenül telnek, s mire észbe kapok, a lány derekát tartom a kezemben, kezeit a karomon végig csúsztatva, a vállamon érzem. Az utolsó jelenet. A megszenvedett szerelmespár újra egymásra talál. Amint közelebb hajolok, a fények ki fognak aludni, abban a gondolatban hagyva az embereket, hogy valódi csók történik közöttünk.
   Hyuna a tervezettel ellentétben arcomra simít, és a kezdeti megszeppenés ellenére belemegyek játékába. Ábrázatomra kiül minden csepp lány iránti érzelmem, miközben pillantásában valamiféle választ keresek fel nem tett kérdéseimre. Édeskés illata ismét magába ölel, érzem szívének felhevült ütemét, hallom sóhajának elhaló susogását. Tündöklő szempárja aranyban úszik, amint lehunyva pilláit, ráhullik a reflektorok fénye. A valóságot eltakarja az álom csodaszép leple, s először fel sem fogva a történéseket érzem meg a lány felhőpuha ajkát sajátomon. Megfagy a pillanat. Megdermed az univerzum. Megszületik a tökély. Majd eltűnnek a fények, az emelő lefelé indul, s mindkettőnket magába szív a színfalak mögötti valóság.
– Jó voltál, Hyunseung – lép talajra a lány, azonnal öltözője irányába sietve.
– Hyuna… – nyújtom felé kezem, megérinteni mégsem tudom, csak csodálva bámulhatom, amint minden egyes lépésével egyre távolabb kerül.

***

Sziasztok!


Bajban vagyok, mert egyáltalán nem ezt az írást terveztem posztolni. Az eredeti történetem a színház világáról szólt, azonban előttem már született hasonló történet, továbbá a főszereplőm, Jaejoong belekeveredett egy kis koronavírusos balhéba is, úgyhogy az utolsó utáni percben írtam ezt a kis szösszenetet. Meg amúgy rettentően hiányzik a Trouble Maker, úgyhogy jó volt picit feleleveníteni őket, újra az ő számaikat hallgatni írás közben... Mikor lesz még egy ilyen páros? Never...

Ha lesz lehetőség rá, talán egy másik körben, szeretném posztolni azt is, mert sokat szenvedtem vele, és meglepően hosszú lett. Kicsit fáj is a szívem, hogy nem azt rakom ki… de a fejlécét itt hagyom. Legeltessétek a szemeteket Jaejoong gyönyörűségén.



17 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hú, annak ellenére, hogy eredetileg nem ezt akartad posztolni és csak úgy összedobtad, szerintem nagyon jól sikerült ez a novella, az eddigijeid közül ez az, ami a legjobban tetszik. Érdekes és nyomasztó is volt egyben, ahogy leírtad a fellépés, az idolság árnyékos körülményeit, nem volt hosszú az a rész, még is benne volt minden, ami az én fejemben is felötlik néha ezzel kapcsolatban.
    Tetszett, ahogy Hyunseung érzelmeit és gondolatait leírtad, nagyon szép szavakat használtál, igazán átjött, hogy a szenvedély, amit érzett Hyuna iránt. Hyuna meg, hát erős és kemény szavakat használt, de igazából is valahogy így képzelem el őt, ilyen kemény vagány, belevaló nőnek. Nem ismertem igazából őket, de külsőre hozzájuk illőnek láttam a személyiségüket, aztán lehet, hogy amúgy teljesen mások, de jól bele tudtam képzelni őket. Az a színpadi csók.. az nem volt szép húzás a fiúval szemben, dehát a shownak kellett. Sajnáltam a srácot, sajnos nem a megfelelő nővel kezdtett. :(

    Örülök, hogy olvashattam, tetszett ez a novellád, várom a következőt is! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Juj köszönöm szépen! Pedig nagyon tartottam a kritikáktól ebben a korben, mert konkrétan összedobtam ezt az írást, miután a másikkal napokig szenvedtem, de most leesett a kő a szívemről!:)
      Olvasói vagy nézői szemmel tekintve, szerintem nagyon érdekes az idolság hátsó oldala, amiről ugyan van valamilyen fogalmunk, de a valódi körülmények, nehézségek valószínűleg sosem fognak kiszivárogni...
      Szeretem Hyunát és Hyunseungot a valódi életben is, ezért kicsit sajnáltam, amiért ilyen szituációba raktam őket, de hát na... kellett ez:))
      Köszönöm a kommentedet!

      Törlés
  2. Szia^^
    Én örülök, hogy ezt a novellát raktad ki. De azért kíváncsi lennék a másikra is^^
    Tetszett, ahogy bemutattad az idol világot, ráadásul két szemszögből. Szerintem ezt mindenki máshogy éli meg; attól függ, milyen a személyisége. Ki nehezebben, ki pedig olyan elvakultan, mint Hyuna.
    Valamiért szeretem az ilyen rideg, határozott női karaktereket. Férfinél sokkal jobban zavar, ha valaki így viselkedik. És igazából valahol meg is értettem Hyunát, még ha én másképp is viszonyultam volna ehhez az egészhez. És amúgy ki tudja? Lehet, akkor sem jött volna neki be Hyunseung, ha nem a színpad lett volna neki az első. Az viszont már engem is bosszantott, hogy kihasználta azt, hogy a fiú odavan érte.
    Szegény Hyunseung meg évek óta ábrándozott róla. Ez mondjuk abból a szempontból nem tetszett annyira, hogy legyen már egy pasiban annyi tartás, hogy ha folyamatosan elutasítják, akár megalázzák, ne kuncsorogjon már egy ilyen elérhetetlen nő után, hisz biztos találna száz másikat helyette. Persze biztos nehezebb volt neki úgy, hogy nap mint nap látta; könnyebb lett volna, ha legalább nem találkoznak, de én max pár hónap elteltével tökre kiábrándulnék egy ilyen emberből. Mert Hyuna nem csak elhivatott volt a karrierjével kapcsolatban, hanem kegyetlen is. És az már más tészta.
    Na hát a csók meg… Brrr, és még ezek után is csodálta őt Hyunseung? Mégis mit kéne vele tennie, hogy felnyíljon a szeme? Mert az egy dolog, ha valaki csak a karrierjéért él, de hogy így bánjon a társával, akinek nem kis szerepe van abban, hogy sikereket ért el… Legalább ezt figyelembe vehetné, ha az emberi mivoltával nem törődik.
    Szóval Hyuna enyhén szólva kiakasztott, de ettől függetlenül tetszett az írás, mert sajnos vannak ilyen emberek a való életben is. Remélem, Hyunseung minél előbb találkozik egy hozzá való lánnyal. Abban nem reménykedek, hogy Hyuna fog megváltozni, mert azt lehetetlennek látomXD
    Köszönöm, hogy olvashattam:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Remélem majd lesz alkalom a másik novella posztolására is:)
      Igazából nem feltétlenül az idolságot akartam központba állítani, hanem a munkamániás, karrierista, perfekcionista karaktert, és az emberibb, földön járó karaktert. Nem volt szép Hyuna húzása, de ez kellett ahhoz, hogy tökéletes produkciót alkossanak a színpadon, és az ő felfogása szerint a tökély a N.O1, nem számít ehhez kin vagy min kell átgázolnia. Hyunseung meg persze reménykedik... mert amit a tinikönyvekből meg romantikus filmekből elég korán megtanulunk, az az, hogy a rosszfiú a végén megváltozik értünk (itt persze a karakterek felcserélődtek), ezést szegény srácunk is ebben hisz.
      Én köszönöm, hogy írtál!

      Törlés
  3. Szia!
    Woo, mikor megláttam hogy Troublemaker, úgy megörültem (*_*).
    Nem tudom milyen a másik novella, de szerintem teljesen rendben volt ez is :)
    Az elején egy kicsit meglepett, mikor a backstageről írtál, az idolság nem túl szép oldaláról, de örülök hogy ez is belekerült és nem csak mindig a csillogásról van szó.
    Szerintem Hyunához nagyon illik ez a személyiség, hogy könnyedén játszik valaki érzéseivel és így megkapja a nagyobb hírnevet. Szerintem borzasztóan önző volt tőle, persze Hyunseungot is minősíti, hogy mindezt hagyja. Nekem egy férfiról az elég gyenge jellemet mutat, ha ennyira hagyja magát az orránál fogva vezetni, egy kicsit "papucs" érzésem is volt Hyunseunggal kapcsolatban.
    Egyébként nagyon tetszett a novella, örülök hogy ezzel a párossal írtál :)
    Köszönöm, hogy olvashattam, várom már hogy a következő körben is olvashassak tőled! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Full random ötletből jött a Troublemaker. Ment a YT lejátszólista, aztán behozott egy Troublemaker számot, elkapott a nosztalgia, megnéztem kb ezer fellépésüket, a MAMA-t többször is, és zsupsz, megszületett a novella:))
      Én sokkal jobban szeretem ezt a "háttér" oldalat (legalábbis írásokban meg filmekben is, nem feltétlenül kpop, hanem bármilyen hírességről készült filmben), mert a csillogás sokszor hamis.
      Mivel én imádom és követem is Hyunát, szerintem amúgy annyira nem illik hozzá ez a szerep, mert a való életben egy tündérbogár, de a színpadi énje tényleg ridegnek tűnik.
      Én köszönöm a kommentet!

      Törlés
  4. Szia! ^^

    Troublemaker ;--; Jajj, hogy én mennyire szerettem őket annak idején ;--; Én is örülök, hogy emellett döntöttél, habár szívesen olvasnám a későbbikben az eredeti ötletedet is! :D

    Személy szerint, én nem kedvelem az ilyen karaktereket, mint amilyennek HyunA-t ábrázoltad, habár azt hozzá kell tennem, hogy mennyire illik hozzá az ilyesfajta személyiség. (Aztán megnéz az ember vele meg Dawnnal egy insta livot és rögtön rájön, hogy szó sincs ilyesmiről xD) Nagyon sajnáltam szerencsétlen Hyunseungot (juuujj, de hiányzik ő is, de jó ég), mindig is undorítónak találtam az efféle kihasználást. Én a helyében egy idő után biztos kiszerettem volna HyunA-ból, nem hiszem, hogy jól viseltem volna, ha valaki a showbizniszért lépten nyomon kihasznált. xD Oké, persze érthető, a cég dönti el, hogy kivel lépnek fel, meg mit csinálnak, de az a csók nem lett volna kötelező. Ennyire azért figyelembe vehette volna az érzéseit, karrier ide vagy oda.

    Még mindig nagyon kedvelem az írásaidat, nekem ez a novellád is nagyon tetszett! ^^ Köszönöm szépen, hogy olvashattam! uwu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Így a kommentekre válaszolva már én is örülök, hogy ezt raktam ki, a másikba lehet hogy több helyen is belekötöttetek volna, de így legalább van időm többször is áttolgozni, ha valaha is publikálásra kerül.
      Én sem vagyok oda a rideg karakterekért, Hyunát mégis csíptem, nem azért mert én írtam lol, hanem mert nem a semmi miatt rideg és kegyetlen, hanem rendelkezik egy céllal, egy világnézettel, ami sokak számára furi meg idegen, neki mégis az okoz örömet, ha minél többet elérhet a karrierjében (van nekem is ilyen ismerősöm, eleinte nehezen értettem meg, de lebontva egyszerű, nekem mondjuk az emberi kapcsolatok okoznak örömet, neki meg a munkájában elért sikerek). Persze Hyunseunggal szemben rondán viselkedett, ami sebet üt a tökéletes képén...
      Sokszor kegyetlen a showbiznisz világa, töréspontig tolják az idolokat, még egy régebbi műsorban mesélte a Sistaros Hyorin, hogy tart a felvevő stúdióktól, mert trainee korában addig nem engedték ki onnan, amíg tökéletesen fel nem énekelte az egyik dalt, és ez csak egy aprócska példa a sok közül.
      Köszönöm szépen!
      Igyekszem nem okozni csalódást a továbbiakban sem!

      Törlés
  5. Szia!

    Nekem nagyon tetszett ez a hangulat és elképzelés, hogy az idolvilág egy olyan oldalát mutattad be, amiről igazából senki sem tudhat, de azért mindenki sejti, hogy mennyi fájdalom és kín érheti őket olykor, vagy csak simán mennyire ki lehetnek merülve. Az ilyenektől amúgy mindig megszakad a szívem, mert én csak egy majdnem tökéletes előadást látok, aztán kitudja mennyi gyakorlás, vér és izzadság van abban, amit ők letoltak.

    Hát én ebben nagyon sajnáltam Hyungseungot végig, régen nagy Trouble Maker shipper voltam, aztán ugye jött Edawn és olyan jó még mindig látni, hogy konkrétan ragyog az a gyönyörű nő ;;
    De itt nagyon sajnáltam Hyungseungot, szerintem alapjában véve a férfiak büszkesége amúgy is gyengébb, mint a nőké, mert a nőkben nagyobb tartás és erő van ezen a téren, haragtartóbbak is. Persze, kivétel mindig van, de nagy általánosságban szerintem így lehet. Így nekem ez a "nem érdekel mit csinálsz, én szeretni foglak" érzés nagyon passzolt. Megszakadt érte a szívem!

    Egy hibát kiemelnék, hogy ne maradjon benne semmilyen kivetnivaló.
    "– Mindvégig erősen tarts, és a szemembe nézz. Úgy érints meg, ahogy azt a való életben is tennéd. A színpadon ne folytsd vissza az érzéseidet – lép közelebb, megigazítva a zakóm gallérját."

    Itt "j"-vel van a fojt szó, mert Hyuna azt kéri tőle, hogy ne fojtsa vissza az érzéseit.
    Találtam példamondatokat erre: folyt: Az üdítő a terítőre folyt.
    fojt: A szülők gyakran a gyerekbe fojtják a szót.

    Egy dolgot viszont még mindenképp megemlítenék. Gyakran látom az íróktól, hogy Isten nevét kis betűvel kezdik, de te naggyal kezdted, és hívőként én külön köszönöm ezt neked! Lehet, hogy valakinek ez apróság, nekem viszont sokat jelent és hát ez a tisztelet egyik jele is, úgyhogy tényleg jó érzés volt látni így. Pedig talán már egyszer említetted, hogy te nem vagy hívő, így méginkább jólesik és örülök ennek a kis gesztusnak^^

    Köszönöm, hogy olvashattam!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ha tudnád mennyire kiváncsi vagyok erre a kegyetlen háttérre, mert hullatnak el morzsákat itt-ott az idolok, de az közel sincsen a teljes igazsághoz. Fáj is, amikor valaki leszólja őket, hogy ehh ezt én is meg tudom csinálni, mikor nincsenek tudatában annak, hogy hány évnyi gyakorlás és szenvedés áll minden idol mögött. Maga a koreai kultúra is szokkal szigorübb mindenféle szempontból, mint a miénk.

      Emlékszem, mikor Hyunát a nagy többség olcsónak és ribisnek nyilvánította, én meg körbeugráltam a laptopomat az összes zenéjére, annyira imádtam.
      Ebben szerintem is igazad van, hogy a nők (gyengebbik nem ide vagy oda) nagyobb büszkeséggel rendelkeznek, bár persze kivétal is akad bőven.
      jaj ezzel a folyt fojt különbséggel mindig meggyűlik a bajom, és a word sem javítja ki... na de most megjegyzem (remélhetőleg).
      Juj hát eleinte kicsivel írtam, de nem tetszett úgy, úgyhogy átjavítottam. Tényleg nem vagyok vallásos egy cseppet sem, úgyhogy itt inkább a szövegkörnyezet döntött, nagybetűvel jobban nézett ki... de örülök, hogy jól esett ez a kis részlet.:)
      Én köszönöm a kommentet!

      Törlés
  6. Szia!
    Tetszett, hogy a MAMA produkciójukat írtad le, szinte hallottam a fülemben a zene dübörgését és átjárt az az izgalom, mikor egy fellépő a színpadra lép. Szeretném megélni, hogy egyszer egy idolt láthassak élőben...
    Szerintem jó választás volt a Troublemaker, mert ez a páros olyan valósághűen adta át a szenvedélyeket, hogy az ember tényleg azt hiszi, hogy van/volt köztük szikra. Az is tetszett, hogy nem a lány szemszögéből írtad meg, hogy a pasi milyen tökéletes, hanem fordítva. Szépen átjött, hogy Hyuna mennyire hajszolja a tökéletességet, és hogy nem számít senki, semmi, csak Ő.
    A végén az a csókjelenet... hát milyen fájdalmas lehetett szegény Hyunseungnak, megkapta azt a röpke illúziót, de semmi több.
    Hyuna amúgy is jól elő tudja adni a végzet asszonyát, a kacér csábítót és az elérhetetlent. És most eszembe jutott a "Because i'm the best" című száma, amiben arról énekelt, hogy nézhetik, de nem érinthetik meg. Most is megjelent ez a mindent a szemnek, de semmit a kéznek helyzet.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Életem első kpop koncertjén konkrétan azt hittem, hogy meghalok aztán újjá születek lol. A képernyőn keresztül is szépek, de élőben ezerszer gyönyörűbbek, és hallani a hangjukat... álom. Ha eljutnék egy MAMA kaliberű eseményre, nekem ott lenne végem:))
      Amúgy nagyon fura, mert fiú szemszögből ritkán írok, most mégis Hyuna karaktere jelentette volna a kihívást, mert olyan erős személyiség, hogy meg sem mertem próbálni az ő szemsszögéből írni.
      Én köszönöm a kommentet!

      Törlés
  7. OH xD Hat nagyon erdekes lett!
    Most jottem ra, hogy en ezt mar elolvastam, csak kommentet nem irtam. Pedig amugy holnapra akartam ezt hagyni, de igy hogy erre rajottem, mar modom megirom most.
    Nagyon erdekes, hogy egy a valosagban is megtortent jelenet kore te felepitettel egy tortenetet. Ez mar akkor megjelent a fejedben, amikor lattad magat az eloadast vagy csak most a zenere?
    Az a vicc, hogy ez egyebkent lehet valahogy pont igy zajlott le xD Lehet, hogy maga Hyunseung is tenyleg annyira megvolt lepodve a csokon, mint mindenki mas, aki nezte az eloadast. De persze ezt mi sose tudjuk meg.
    En alapvetoen szeretnem az idolos fanficeket, es en is szeretnek irni egyet majd valamikor a jovoben, csak ez egy nagyon nagy fa ficikent, es nem biztos, hogy elbirnek vele. Viszont szerintem te nagyon jol elbirtal vele ebben a novellaban. Azert remelem, hogy az oltozok a valosagban is inkabb oltozok tele finomsagokkal, mint elsosegely szobak :`D De igen, sajnos van egy kegyetlen valosag is a kpop felszine mogott, es utalom amikor az emberek ezt semmibe veszik... De nem tudjak, es ha tudnak se tudnak aterezni a kivulallok, mindegy mennyit magyarazod nekik. Nem baj, en sirok az idolokert helyettuk is xD
    Nagyon jol atadtad Hyuna kegyetlen karakteret, plusz szerintem itt nem csak arrol volt szo, hogy o rideg Hyuseunggal, mert nem viszonozza az erzeseit. Hyuna egyenesen egy faszfej volt. Marmint en nem tudok elsiklani a teny felett, hogy elvileg nem kellett volna csokolozniuk, es oke, hogy a show meg minden, de ha Hyunaban lett volna empatia Hyunseung fele, akkor nem csokolja meg. Szoval szerintem ezt kizarolag a sajat szorakoztatasa celjabol tette, es hogy megjobban kitoljon a masikkal. De miert? Mi tortent, amiert Hyuna ilyet tenne? XD Ezek a kerdesek voltak a fejemben miutan elolvastam a novellat.
    Hyunseungra is nagyon jol rahuztad a kijelolt szerepet, tenyleg hiteles volt ez a remenytelen szerelmes karakter, mert jol adtad at. A nok amugyis jobban tudnak jatszani a ferfiakkal, mint forditva, szoval nekem bejott. Azert sajnaltam szegenyt, milyen rossz lehet, ha valakivel ilyen tancokat meg koncepciot kell tolnod, aztan te beleszeretsz...
    Azt amugy nem ertem, hogy azert mert Jaejong egy orbitalis nagy barom volt miert nem irtal vele xD Marmint mi nem a koreaiak vagyunk, legalabbis engem nem zavart volna. Nekem amugyis wtf volt az egesz helyzet, emrt mar olyan regota idol es neki ennel tobb esze kene hogy legye. No mindegy.
    Koszonom, hogy olvashattam :D Mar jo reg vettel reszt az aktualis korben, ugyhogy orulok, hogy megint itt vagy.
    (Oh, btw egyebkent az Orokost is kezdem hianyolni ><)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. es most rajottem, hogy a hwth-re teirtad azt a csodas Hecsi sztorit xD Szoval nevermind, bar amr az is egy honapja volt :O

      Törlés
    2. Szia!
      Én is olvastam a tiedet, már a publikálás pillanatában, és olyan hatást értél el nálam, hogy utána csak bámultam a semmibe és nem tudtam egy értelmes mondatot sem írni... :))
      A fellépésüket már réééégen láttam legelőször, most csak újra látogattam. Igazából nem tudom hogyan jött:)) Leültem a gép elé, a Troublemakerre gondoltam aztán ez jött össze a végére. Mondom én, hogy összedobtam az egészet.
      Annyi idolos jegyzet lapul a laptopom rejtett mappáiban hogy meg sem tudom számolni, de ahogy mondtad, nagy falat ilyesmibe kezdeni, úgyhogy nem is volt merszem a jegyzetnél tovább mozdulni.
      Hyuna a jégkirálynő:)) tényleg kegyetlen volt.
      Örülök, hogy hitető volt Hyunseung karaktere, mert emúgy nem igazán tudok fiú szemszögből írni, de úgy látszik itt most összejött:D

      Nem tudommm, kicsit kiakasztott ez a baklövése... pont a koronával viccelődni. Konkrétan a legnagyobb kpop sztár ne tudja hogy hol a határ..? Hová rakta ilyenkor az eszét?

      Nem iis, most csak egyet skippeltem (és el is fogytak ezzel a skipjeim, úgyhogy kénytelen leszek a továbbiakban minden körben részt venni).

      Az örökössel az a helyzet, hogy már a hátam közepére kívánom a sztorit annyit szenvedek vele:)) jól megkavartam mindent most meg nem tudom hogyan hozzam helyre. Vagyis tudom, csak nehéz megírni. A rész fele meg van írva (és az utána következő kettő pedig teljesen), de a második felét nem tudom összehozni úgy, hogy meg legyek vele elégedve. Kellett nekem hosszú történetbe fogni. fuck.:)) na de érkezik az is valamikor:))

      Törlés
  8. Szia!

    Be kell valljam, én nem különösebben kedvelem Hyunát (bár az is igaz, hogy sosem tanulmányoztam alaposabban, de egyszerűen nem szimpi), így ez a szerep számomra nagyon illett rá. Sajnos azt kell mondjam, hogy nagyon is életszagú volt ez a történet, hiszen nem egy ilyen érzéketlen, önző ember létezik, s talán a nők között ez még inkább gyakori típus, akik ezt simán megteszik a másikkal, sőt jelen esetben ugye még haszna is származik abból, hogy valamennyire életben tartja a másik lángját, hiszen ez hozzátesz a produkcióhoz.
    Tetszett, hogy nem próbáltad meg szépíteni a dolgot, és a lányt annak mutattad, ami (mármint a történetben), így nem kapott tőled erkölcsi feloldozást.
    Sajnáltam szegény fiút nagyon, aki jelen esetben azt a szerepet kapta, hogy saját tudatos döntésével helyezte a nyakát a hurokba, és gyengesége miatt újra és újra át kell élnie a megaláztatást. Ahogy az előttem szólók, úgy én is azt kell mondjam, hogy nem különösebben kedvelem a szerelmes hősök ezen, szánalmasabb alfaját, de az tény, hogy nagyon sok ilyen férfi és nő létezik, és talán csak szituáció kérdése, hogy mi magunk nem válunk-e azzá.
    Összességében nekem tetszett ez a kis történet, úgy gondolom, hogy jól passzolt a megadott dalhoz.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    HH.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nekem sem volt szimpi első látásra (másodikra sem), aztán valahogy mégis kíváncsivá tett, és miután jobban megismertem, rájöttem, hogy a szexi külső mögött egy naaagyon cuki csajszi lapul:D
      Próbálok az írásaimmal a realitás talaján maradni, a való életben sem kedves vagy tökéletes mindenki, és valahogy, ahogy telik az idő, én is jobban szeretem az "életszagú" sztorikat, mint azokat, amiben minden rószaszín és a végén a jó legyőzi a rosszat.
      Köszönöm a kommentedet!

      Törlés